Zwaar tillen thuis

by Greg Wood | 30 maart 2020

Hoe MASV zorgt voor de overdracht van grote bestanden voor 's werelds nieuwe werknemers.

Enorme bestanden versturen & ontvangen zonder limieten

We hebben allemaal wel eens te maken gehad met beperkingen of storingen bij het verzenden of ontvangen van grote bestanden, vooral video. Onze IT-teams hebben verschillende oplossingen gebruikt om dit aan te pakken: FTP; fysieke verzending van harde schijven; cloud-opslagdiensten; enterprise Managed Bestandsoverdracht software.

Maar in een wereld waarin we gedwongen zijn thuis te werken op residentiële internetverbindingen, falen deze oplossingen. Digitale mediabestanden zijn gewoon te groot.

vrouw in grijs hemd zittend op bed 3954635

Daarom is er MASV.

MASV (massive3dev.wpengine.com) verandert de manier waarop u enorme bestanden verplaatst, door het verzenden en ontvangen van enorme (20GB+) bestanden eenvoudig te maken met slepen en neerzetten.

MASV is gebouwd op een versneld cloud-netwerk dat bestanden verplaatst met een snelheid en betrouwbaarheid die veel hoger zijn dan die van het openbare internet. MASV vereist geen software om te installeren, geen IT-ondersteuning en geen maandelijks abonnement. Bovendien zijn er geen overdrachtslimieten, geen ingewikkelde interfaces en geen firewall problemen. Aan de slag gaan is gratis met MASV's 100GB proefversie.

MASV bestaat uit drie kritieke elementen

!

Verzenden met MASV Transfer

Wanneer u bestanden wilt verzenden, logt u in op uw account, uploadt u de inhoud, voegt u een wachtwoord en bericht toe en drukt u op 'verzenden'. MASV is volledig versleuteld in rust en tijdens de vlucht, dus uw bestanden worden zo snel afgeleverd als uw webverbinding toelaat. Uw team wordt op de hoogte gebracht via e-mail of Slack.

"

Ontvang met MASV Portalen

Wanneer u content moet verzamelen, is MASV Portals een eenvoudige, op maat gemaakte landingspagina waar u allerlei soorten assets kunt ontvangen. Alle administratie- en factureringsgegevens zijn onzichtbaar voor de bijdragers. Download content lokaal of lever het automatisch aan de cloudopslag van uw keuze.

Automatiseer overschrijvingen met MASV Apps

MASV-apps voegen een geheel nieuw niveau van snelheid en betrouwbaarheid toe met automatiseringen van overdrachten.

• Stuur een terabyte aan data. Gebruik de MASV Desktop App (Mac/Windows) om browserbeperkingen te omzeilen wanneer bestanden groter zijn dan 100GB
    • Automatisch opslaan of back-uppen naar de Cloud. Automatisch bestanden afleveren van MASV Portals naar Amazon S3 en Backblaze, of opslaan op Google Drive en Dropbox
    • Naadloos verzenden vanuit Adobe Premiere Pro. Gebruik de MASV plugin om bestanden direct vanuit Premiere Pro te versturen
    • Samenwerken op Slack. MASV's Slack app brengt teamgenoten automatisch op de hoogte van leveringen
    • Bouw aangepaste workflows. Gebruik de MASV API (https://developer.massive.io/masv-api/) om grote bestandsleveringen te automatiseren naar elk ander API-vriendelijk systeem

MASV: De belangrijkste voordelen

Hier is hoe MASV 's werelds nieuwe WFH beroepsbevolking helpt:

• Onverslaanbare snelheid - Met MASV kunt u uploaden en downloaden met een snelheid tot 1 Gbps vanaf de meeste locaties over de hele wereld, zelfs bij het overbrengen van enorme videobestanden. MASV is gebouwd op AWS, niet op het publieke internet, en biedt uw content een onverslaanbare 'express lane' over het internet.
  • Onstuitbare betrouwbaarheid - MASV herstelt gemakkelijk van internet storingen en gaat automatisch verder met de overdracht waar het was gebleven. MASV werkt uitzonderlijk goed in de browser - maar voor overdrachten van meer dan 100GB biedt MASV ook een Mac- en Windows-app om time-outs in de browser te voorkomen.
  • Geen overdrachtsbeperkingen - MASV heeft geen snelheidslimieten en geen throttling. MASV kan met gemak multi-terabyte bestanden en volledige projectmappen aan, allemaal vanuit uw browser (terwijl uw andere netwerkverkeer nog steeds gerespecteerd wordt).
  • Flexibele Pay-As-You-Go facturering - MASV rekent $0,25 per gigabyte voor elke levering, zodat u eenvoudig transfers kunt declareren of klanten kunt terugfactureren op basis van hun exacte gebruik.
  • Geen login nodig - Gebruikers hoeven niet in te loggen om bestanden te up- of downloaden. Voor extra veiligheid kunt u ook alle bestandsoverdrachten die u en uw gebruikers verzenden beveiligen met een wachtwoord.
  • Het is makkelijk. - MASV is geschikt voor klanten. Als uw team of klanten weten hoe ze een e-mail moeten versturen, kunnen ze MASV gebruiken voor het versturen en ontvangen van grote bestanden. Geen ondersteunend personeel, tutorials of trainingsmateriaal nodig.

Probeer MASV nu!

Het duurt minder dan 60 seconden om een account te openen en te beginnen met het verzenden van enorme bestanden. Meld je nu aan!!

Recente blogberichten

Hier zijn andere blog posts van MASV.

3 Simple Ways to Speed Up File Transfers With MASV

All elements of video production have deadlines. But let’s be honest: Some are more important than others. A day late to go location scouting? Probably not such a big deal. A day late getting dailies footage to editors chomping at the bit to start cutting? A bit more of a big deal. Hard deadlines like that are why we take speed, reliability, and overall turnaround time when transferring large videos deadly (😀 )  seriously here at MASV. But there’s a baked-in problem with sharing large files over the internet: It can slow down your network bandwidth. So, we’ve developed a three handy tools within the MASV platform to manage your bandwidth and help speed up file transfers. Let’s have a look at them. Send Large Files at Max SpeedUse MASV to send large media files over the cloud, fast. No throttling. Send My File Table of Contents The Reality of Sharing Large Files Online Option #1: Pause & Resume Option #2: Transfer Priority Option #3: Speed Limits The Reality of Sharing Large Files Online Let’s not beat around the bush. Sharing files over the internet – especially large files like high-resolution raw video – inevitably eats up your network bandwidth. That’s just a fact. Here’s where it gets tricky, though: regardless of whether you work from home or at the office, you likely share bandwidth with other people. This sharing of bandwidth goes both ways. It can slow down your transfer speeds and also cause performance issues with others on your network. That means it’s in everyone’s best interest not to be a bandwidth hog! Luckily, if you use...