Persbericht: MASV voltooit TPN evaluatie

door Ankit Verma | 17 augustus, 2021

Cloud-Native File Transfer Service bereikt aanzienlijk

Mijlpaal voor inhoudsbescherming

17 augustus, 2021 - Ottawa, Canada - MASV (massive3dev.wpengine.com), de file transfer service gewijd aan enorme video content, kondigde vandaag de succesvolle afronding van een TPN security assessment aan. TPN (Trusted Partner Network) is het wereldwijde initiatief voor de bescherming van film- en televisiecontent.

A De TPN-beoordeling is een toetsing van het beveiligingsbeleid van een leverancier aan de MPA (Motion Picture Association) Best Practices Common Guidelines. Het doorlopen van een TPN-beoordeling toont een engagement aan om het beveiligingsbeleid van een leverancier te toetsen aan deze richtlijnen en is een rapport dat representatief is voor de beveiligingsreferenties van een leverancier.

TPN-verkopersrapporten zijn beschikbaar voor de verkopers en inhoudseigenaars om te bekijken en hun zakelijke beslissingen te onderbouwen. Meer details over TPN, inclusief een volledig rooster van TPN-leveranciers, is beschikbaar op https://www.ttpn.org/.  Het TPN-verslag van MASV kan worden aangevraagd door een e-mail te sturen naar [email protected].

"De toekomst van de M&E-industrie ligt in de cloud, en het is spannend voor MASV om deel uit te maken van deze dramatische verschuiving," zegt Greg Wood, CEO van MASV. "Contentbescherming is onze topprioriteit. Een TPN assessment vertegenwoordigt een volgende belangrijke mijlpaal in onze reis om mediaprofessionals te helpen meer verbonden en veiliger te zijn."

Beveiligde invoer en overdracht van inhoud met MASV
MASV levert wereldwijd terabytes aan video met snelheden en volumes die veel hoger liggen dan die van conventionele cloud sharing-diensten.

MASV biedt browser-, Mac-, Windows- en Linux-apps, evenals een headless MASV transfer agent. Vrijwel onbeperkte aanpassingen zijn mogelijk met behulp van de MASV API (developer.masv.io) en bestanden kunnen worden geleverd aan cloud-diensten, waaronder Amazon S3, Backblaze, Box, Digital Ocean Spaces, Frame.io, Google Cloud, Microsoft Azure, Minio, Postlab Drive, Wasabi, en andere S3-compatibele diensten. Een gratis proefversie van 100 GB is beschikbaar op www.massive3dev.wpengine.com.

TPN is eigendom van en wordt beheerd door de Motion Picture Association (MPA), een leider op het gebied van beoordelingen door derden van de entertainmentindustrie. TPN-geaccrediteerde leveranciers zetten zich in om lekken, inbreuken en hacks van films en televisieprogramma's van hun klanten te voorkomen voordat ze worden uitgebracht.

Over MASV

MASV is een snellere, betere manier om grote bestanden te versturen. Onze mogelijkheid om grote (20GB+) bestanden te versturen, plus ons unieke pay-as-you-go prijsmodel, biedt ongeëvenaarde flexibiliteit wanneer uw team snel grote bestanden moet versturen of ontvangen. MASV is gevestigd in Ottawa, Canada.

Greg Wood - CEO

MASV (massive3dev.wpengine.com)
613-599-6267 x222

Moet u grote bestanden verzenden?

Maak een gratis MASV account aan om te beginnen

Wat is video-opschaling en hoe wordt het slimmer?

Bij het upscalen van video wordt inhoud met een lagere resolutie aangepast aan een groter schermformaat. Het is iets dat vrijwel iedereen die TV of films kijkt wel eens heeft meegemaakt. Hoewel ze zich er meestal niet van bewust zijn.

4K videobestandsgrootte van populaire camera's (2022)

Video-opnamen in 4K bieden een briljante helderheid en beeldkwaliteit. Het creëert ook grote en logge bestandsgroottes. Maar vergeet niet dat de bestandsgrootte van 4K-video veel te maken heeft met het type camera dat voor de opname wordt gebruikt. Vervolgens moet u rekening houden met de opnamen zelf en de hoeveelheid gegevens die de camera opneemt. En natuurlijk zijn ook de ondersteunde videoformaten en codecs bepalend voor de bestandsgrootte van 4K-video's.

Hoe de Mac Studio video-workflows zal versnellen

Op 8 maart 2022 kondigde Apple zijn nieuwe Mac Studio desktop computer aan. Het is een krachtig kastje; iets groter dan een Mac Mini met meer rekenkracht dan Apple's vlaggenschip Mac Pro. Hij is ook veel goedkoper dan een Mac Pro.

Wat is de 180-graden regel in filmmaken?

De 180-graden regel is een van de belangrijkste regels voor filmmakers. Het breken van deze regel kan er vaak toe leiden dat een kijker gedesoriënteerd raakt.

Voeg een VHS-effect toe aan je video's | Maak een retro videorecorder in Premiere

Noem het esthetiek of nostalgie, maar het VHS-effect is de laatste jaren enorm in populariteit gestegen.

Waarom File Zipping een probleem is voor grote bestandsoverdrachten

ZIP-bestanden bieden compressie zonder verlies en zijn gemakkelijk te maken en te ontvangen. Er zijn ook tal van gratis of betaalde programma's voor gebruikers die hun bestanden willen zippen. Opties zijn onder meer: 7-Zip, WinZip, en Zip Archiver.

Stuur Spoed Leveringen met MASV Transfer Prioriteit

U bent een heleboel bestanden aan het overzetten en een klant of collega vraagt om een last-minute item dat zo snel mogelijk moet arriveren. U uploadt het nieuwe item maar het wacht in de wachtrij achter alle andere lopende overdrachten. Uw enige optie is om de andere overdrachten uit te schakelen en uw nieuwe item een kans te geven.

Hoe Hollywood NFT's gebruikt om films te financieren, te distribueren en te promoten

Als u de productie van de film van uw favoriete acteur of regisseur zou kunnen helpen financieren door een niet-fungibele penning (NFT) te kopen, zou u dat dan doen?

Oren knipperen niet: De rol van een geluidsontwerper

MASV sprak met John over zijn liefde voor sound design, zijn favoriete tools en workflows, en waarom geluid zo'n integraal onderdeel is van het filmproces.

Premiere Pro Warp Stabilizer Tutorial

Moet je trillend beeldmateriaal stabiliseren? In het ideale geval wil je een statief of een gimbal gebruiken als je opnamen stil moeten staan of vloeiend moeten bewegen, maar soms moeten we gewoon gebruiken wat we hebben.