MASV voltooit Trusted Partner Network (TPN) beoordeling

door | 17 augustus 2021

We hebben opwindend nieuws te melden voor iedereen die MASV om bestanden over te brengen voor film, televisie, en digitale media.

MASV heeft met succes een Trusted Partner Network assessment afgerond en is nu een officieel lid van het TPN vendor roster.

Dit maakt ons een van de weinige diensten voor bestandsoverdracht die een TPN-evaluatie hebben ondergaan, en de enige die beschikbaar is voor alle gebruikers zonder een forse bedrijfslicentie. U kunt zich aanmelden en beginnen met het verzenden van grote mediabestanden via de cloud vandaag met ons pay-as-you-go prijsmodel.

Ga naar de sectie:

TPN Blog featured image

Wat is het Trusted Partner Network?

De Vertrouwd partnernetwerk-of kortweg TPN- is een initiatief van de Vereniging voor de filmindustrie (MPA) om wereldwijde, sectorbrede normen voor de bescherming van film- en televisie-inhoud te handhaven.

TPN helpt bedrijven om lekken, inbreuken en hacks van films en televisieprogramma's van hun klanten te voorkomen voordat ze worden uitgebracht. Een TPN assessment is een beoordeling van het beveiligingsbeleid van een leverancier tegen fysieke en digitale bedreigingen.

Met TPN kunnen onze klanten er zeker van zijn dat alle bestanden die met MASV worden verstuurd, voldoen aan de Best Practices Common Guidelines van de MPA.

Nu steeds meer film- en televisieproducties uitsluitend in de cloud plaatsvinden, zijn initiatieven zoals TPN van vitaal belang om een soepele werking te garanderen. De pandemie versnelde de overgang naar werken op afstand, wat de hele media- en entertainmentindustrie overrompelde. Een perfect recept voor cyberaanvallen.

Lees meer: Best beveiligde bestandsoverdracht oplossingen

Video-editor-werken-in-Adobe-Premiere-Pro-op-desktop

Foto door Avel Chuklanov op Unsplash

Wat betekent dit voor mij?

Aangezien TPN een industriestandaard is, eisen veel grote studio's dat postproductiebedrijven, creatieve bureaus en IT-leveranciers worden beoordeeld voordat zij een contract tekenen. In deze overeenkomsten staat of de hele organisatie of een of meer werkstations met TPN-goedgekeurde hardware, software en mensen, voordat op de stippellijn wordt getekend.

MASV-klanten kunnen nu gebruik maken van onze ingest en transfer service als onderdeel van hun beveiligde workflow, waarmee ze de deur openzetten voor contracten met grote studio's. Het beste van alles is dat we onze beveiligingsfuncties niet verstoppen achter ingewikkelde licenties of abonnementsniveaus. Het is toegankelijk voor iedereen, overal ter wereld, in een pay-as-you-go model. U betaalt alleen voor de gedownloade gegevens, waardoor de kosten in overeenstemming zijn met de productieactiviteit.

Wat betekent dit voor MASV?

We willen het voor creatieven ongelooflijk snel en gemakkelijk maken om veilig grote bestanden verzenden. Lid zijn van het Trusted Partner Network's leveranciersrooster valideert dat we precies dat kunnen doen voor studio's van alle soorten en maten. Het helpt ons onze operatie te laten groeien.

Het delen van bestanden moet een intieme transactie zijn tussen verzender en ontvanger. Dat is het. Wij hebben een voortdurende verplichting, aan u, om die verbinding te versterken en alle overdrachten van MASV achter slot en grendel te beschermen.

Wij gebruiken top-of-the-line encryptie op alle transfers, zowel tijdens de vlucht als in rust. Wij werken ook op de Amazon Web Services-platformdie ingebouwde, on-premise en cloud-gebaseerde beveiligingsprotocollen bevat voor de best mogelijke bescherming. In de komende maanden zullen we nog meer beveiligingsmaatregelen onthullen, zoals end-to-end-encryptie, om ervoor te zorgen dat uw inhoud nooit in verkeerde handen valt.

Zoals ik graag zeg, veiligheid is geen doel, het is een reis.

Als u een kopie van ons TPN-rapport wilt aanvragen, stuur dan een e-mail [email protected]. Als u nieuw bent bij MASV, nodig ik u uit om gratis aanmelden en krijg je 20 GB aan overdrachtsgegevens van ons.

Moet u grote bestanden verzenden?

Maak een gratis MASV account aan om te beginnen